Поширені питання
Як оплатити на р/р через Приват24?
Оплата за допомогою онлайн сервісу Приват24
Заходьте в розділ «Всі послуги».
Вибираєте «По Україні (платіж за реквізитами)»
У вікні, вводите дані одержувача :
ЄДРПОУ/Іпн: 2607922508
Рябоволик Тетяна Василівна
IBAN : UA893052990000026005045106633
Призначення платежу та суму.
Як оплатити на р/р через термінал ПриватБанку?
Оплата через термінал ПриватБанку
Почніть роботу з терміналом, вставивши карту ПриватБанку або введіть номер свого мобільного телефону (натиснувши на кнопку "У мене немає картки").
На стартовій сторінці виберіть пункт «Банківські послуги»:
Далі вибираємо «Відправити оплату за реквізитами»:
У наступному вікні введіть IBAN : UA893052990000026005045106633 (лише цифри)
Після цього всі дані про одержувача будуть автоматично підтягнуті.
Для перевірки: ФОП Рябоволик Тетяна Василівна ЄДРПОУ/ІПН: 2607922508
Вам потрібно буде ввести свої дані, суму оплати та призначення платежу.
Як мені замовити у вас товар?
Ви можете зробити замовлення безпосередньо на сайті з допомогою корзини або надіслати Ваше замовлення на пошту\viber чи telegram.
Телефонуйте нам за номерами вказаними в *Контакти* . Менеджери допоможуть Вам зробити замовлення.
Опт це скільки одиниць товару?
Для українських клієнтів мінімальне замовлення від однієї одиниці товару. Оптові ціни від двох будь-яких одиниць товару, наприклад: спідниця, сукня і спортивний костюм.
Для Росії, Білорусії, Молдови, інших країн СНД мінімальне замовлення від трьох одиниць товару. І відправити тільки одну річ ми, на жаль, не зможемо.
Що якщо річ, яку ви мені надіслали, бракована? Або мені не підійшов розмір?
Повернення можливе у разі виробничого браку або помилки під час відправлення (вислали не той колір/розмір).
Тоді обмін/повернення здійснюється за наш рахунок.
*Примітка: можливе надання знижки на усунення браку, розмір якої обговорюється з менеджером в індивідуальному порядку.
Вам не підійшов розмір, але нашої помилки в цьому не було: ми зробимо обмін на розмір < >, якщо це можливо. В даному випадку доставка за Ваш рахунок.
Умови, яких повинен дотримуватися клієнт при поверненні товару:
1) Товар не був у вживанні;
2) Збережено його товарний вигляд ( етикетки, ярлики, оригінальна упаковка).
Згідно статті № 9 Закону України "Про захист прав споживачів"
Відповідає фото товару?!
Фото на сайті, всі реальні. Більшість фото зроблене нами.
Зверніть увагу! Часто використовуються різні способи для демонстрації товару в кращому світлі — використовується спеціальне освітлення для зйомки фотографій, речі відпрасовані і красиво драпированы, хутряні вироби розчесане. Тому товар може дещо відрізнятися, наприклад, по яскравості кольору (бути більшою або меншою мірою яскравим, ніж на фотографії), фактурі (різні тканини одного і того ж кольору виглядають по-різному). Будь ласка, враховуйте це при замовленні товарів.